dinsdag 8 februari 2011

Blogcandy

Wat zouden we het leuk vinden om meer volgers van onze blog te krijgen. Nu weten we dat we de laatste tijd erg weinig geblogd hebben, maar daar gaan we verandering in brengen.

Deze blogcandy is daar het begin van.
We geven hem weg zodra we 100 volgers hebben.
De Candy:




Wat moet je ervoor doen:
-Je bent of wordt volger van ons blog.
-Je plaatst onze blogcandy op jouw eigen blog, zodat al jouw volgers ook onze volger kunnen worden.
-Je geeft een reactie op dit blogberichtje, zodat wij weten dat je mee doet.
-Je vult hieronder bij mr. Linky je gegevens in.

Hopelijk kunnen we de candy snel weggeven!










62 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie een Candy doen!
    Succes met het behalen van de 100 volgers
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat jullie een candy weggeven. Natuurlijk doe ik hier aan mee ;) Ik was al volger, maar ik zet 'm op mijn blog. Hopelijk helpt het om meer volgers te krijgen!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Ik heb zelf geen blog, dus kan het linkje ook niet invullen, maar ik ben al een tijdje volger :)

    Op naar de 100!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie een candy weg gaan geven. Wij doen graag mee. Zijn al een tijdje volger van jullie.
    Groetjes brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een candy willen we allemaal wel natuurlijk!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat Spannend! Natuurlijk doen we mee.
    Alles staat al op mijn blog,bedankt dat we aan deze candy mogen meedoen,en ik zal reclame voor jullie blog maken.

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nu volger van jullie leuke blog, en zal het gelijk op mijn blog zetten gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volger was ik al , jullie staan al lang in mijn banner van me blog ;):)....succes met het behalen van de 100 volgers.......

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dacht dat ik gisteren een reactie geplaatst had, niet dus. Dus bij deze nog maar een keer. Super leuk dat scrapfever een blog heeft. Op naar de 100 volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke candy, volger was ik al. Maar de honderd zullen jullie vast snel halen.


    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk idee. Ik ben een volger geworden en ga zelf ook wel meer bloggen hoop ik. Veel succes!

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gelijk volger geworden, en heb op mijn eigen blog gelijk reclame voor jullie gemaakt.
    Hopenlijk win ik ook eens een keer een leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke actie! Nu maar hopen dat er veel volgers bij komen.

    X Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave blogcandy! Ik ga ook maar eens een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee en wat een leuke candy! Ik ben meteen volger geworden en hoop veel leuke dingen te lezen op jullie blog! Succes met het halen van de 100 volgers, het worden er vast snel nog meer :D

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi ik ben volger geworden en heb je link op mijn blog gezet, dus das weer een stapje dichter bij de 100! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt allemaal.
    Nu maar hopen dat we de candy snel weg kunnen geven.....

    Gr.
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke candy, ik ga het op mijn blog zetten.En ik weet zeker dat jullie de 100 gaan halen. Succes!Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supercandy ga jullie volgen en succes met het behalen van de volgers.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk een blogcandy! Ik las het op het blog van Marjolijn, die altijd zulke mooie dingen maakt met jullie pakketten!
    Ik heb in januari zelf ook een blog gemaakt en ga jullie vanaf nu dus ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke Candy! Thnx voor de kans om het te kunnen winnen!!

    Groetjes Resa
    http://blog.resadesign.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het schiet al aardig op...... zou het volgende week al zover zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,

    Zag dat ik nog geen volger van je was. Erg hé.
    Ben het nu gelijk geworden. Ga de Candy gelijk op mijn blog plaatsen.

    Leuke Candy, wil graag ook een gokje wagen.
    Veel plezier van de week.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haai !

    Wat super leuk dat jullie een candy doen.
    Volger was ik al maar kans maken op de candy wil ik natuurlijk ook wel :-)

    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great candy!!! Thanks for the chance to win!
    I'm sure you'll get 100 followers right away!
    Hugs, TinaM

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo!
    I'm happy to partecipate to your blog candy!

    Your link is on my blog sidebar

    thank you!!! :)

    ciao ciao
    Chiara
    http://ideekiare.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk hoor zo'n Candy, ik heb de Candy op mijn blog gezet in de rechter zijbalk. Nu hopen op veel volgers. :)) Ik volg jullie ook. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk!
    Ik zou graag mee doen :)
    Kom hier via de webshop terecht....
    Ben nog geen volger, maar zal dat zo meteen worden en zal de Candy aan de zijkant van mijn menu zetten....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Al heel lang kom ik op jullie blog, maar was nog steeds geen volger, nu met deze candy toch maar even gedaan. Leuke candy trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave Candy, ik doe heel graag mee.
    Groeten aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettende gave candy zeg!! En bedankt voor de kans om het te winnen.

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super gave Candy. Leuk dat jullie ons deze kans geven. Ik ben benieuwd wat vor leuke dingen jullie allemaal nog meer gaan plaatsen om inspiratie op te doen. Ga zo door!

    Groetjes,
    Maudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige candy geven jullie weg! Wij wagen ook een kansje. Op naar de 100 volgers!
    De candy staat al op onze blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook ik wil jullie graag volgen. Ik was altijd al op het Scrapfever forum, maar hier ben ik niet zoveel meer te vinden. Zo kan ik jullie toch nog een beetje volgen en die Candy is natuurlijk hartstikke leuk om te winnen. Veel succes met jullie blog en die 100 volgers, die halen jullie met gemak.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik was al volger!
    wat leuk dat jullie een candy weggeven! echt leuke spulletjes!!!
    succes met de 100 volgers!
    Groetjes van Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super-candy zeg!!Ik heb m op mijn blog gezet. Enne, die 100 volgers daar zitten jullie al bijna aan!Dat gaat als een tierelier;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke Candy en ik hoop dat jullie snel de 100 volgers halen :-)
    groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben al een tijdje volger maar ben niet in het bezit van een blog,dus de candy zit er voor mij niet in.Toch succes met het halen van de 100!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat een super blog candy......Dez zou ik best willen winnen hoor.....En nog maar een paar volgers en jullie hebben er 100.
    groetjes van Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze super mooie candy wil ik wel winnen hoor! Hij staat op mn blog&ben volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, wat een superleuke blogcandy!
    Graag waag ik ook een kans :-)
    Ik ben zojuist volger geworden en de candy staat al op mijn blog.
    Succes met het behalen van de 100 volgers!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Yeah, ik was volger nummer 100!!!
    Nu maar afwachten wie de candy wint, ik wil wel want hij is echt GAAAAAAAAAFFFFFFFF

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zie dat er meer dan 100 zijn.

    HEEL GOED.

    Dat kunnen er natuurlijk altijd meer worden.

    groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Je zit al over de 100 volgers. Maar ik wil wel een gokje wagen op deze super moioe candy.Wat zitten er leuke dingen in gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk een blogcandy, en de 100 volgers zijn al gehaald YEAH!
    Liefs Reginne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik ben ook volger geworden van jullie prachtige blog, en heb de candy op m'n blog geplaatst en ik hoop dat jullie nog veel meer volgers zullen krijgen
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk!! Ik ben voor meer volgers!!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. superr candy ben meteen volger geworden , wist niet eens dat jullie een blog hadden, ik ben altijd een trouwe koper op de beurs haha groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hey wauw wat een gave candy dankjewel dat je die geeft!! ik heb het op mijn blog gezet in de sidebar en een volger ben ik ook

    groetjes petra

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nou, de honderd zijn gepaseerd, kom maar op met die candy!!!!!(knipoog)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk een candy! Ik doe graag mee!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuke candy zeg! Het doel is al bereikt trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zojuist teruggekomen van de beurs en ik zie dat we de 100 ruimschoots voorbij zijn.
    Wat een leuke reacties allemaal, bedankt.
    We gaan de Candy morgen verloten..... spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ow echt leuk zeg dat er een blogcandy wordt weggegeven.
    ik ben ook volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ondanks dat ik veeeeeeeel te laat ben om de candy te winnen, ben ik TOCH volger geworden! en met al die leuke inspiratie hier ben ik hoe dan ook winnaar toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook ik ben volger geworden van deze leuke blog.En wil wel een gokje wagen op die leuke candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een mooie candy. Ik zie dat de honderd volgers allang bereikt zijn, maar waag gewoon een gokje!

    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Altijd leuk om een candy te kunnen winnen en dan eens met nieuwe materialen aan de slag te gaan

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen